Mini workshops – Πολλές φορές δεν μπορώ να πω αυτά που πραγματικά θέλω στους άλλους

Μαθαίνω να επικοινωνώ αποτελεσματικά και να δημιουργώ ισότιμες σχέσεις με τους άλλους.

Το σεμινάριο αποτελείται από δύο μέρη, το θεωρητικό και το βιωματικό μέρος. Στο θεωρητικό μέρος θα συζητήσουμε για τα είδη και τους τρόπους επικοινωνίας, τους τύπους επικοινωνίας που υπάρχουν, πως μπορούμε να εκφράζουμε τις ανάγκες μας στους άλλους, πως μπορούμε να προβάλουμε καλύτερα τον εαυτό μας, να χειριστούμε την κριτική με εποικοδομητικό τρόπο και πώς μπορούμε να χειριστούμε διάφορα και διαφορετικά συναισθήματα και να μειώσουμε τις στρεσσογόνες αντιδράσεις μας. Μέσα από προσωπικά βιώματα και εμπειρίες μπορεί κανείς να παραθέσει δικά του παραδείγματα που σχετίζονται με τον τρόπο επικοινωνίας του, να προβάλλει τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει στην καθημερινή του επικοινωνία και να λάβει κατάλληλες απαντήσεις από τις συντονίστριες.

Παράλληλα, το βιωματικό μέρος παρέχει τη δυνατότητα στον κάθε συμμετέχοντα ξεχωριστά να αφομοιώσει τις νέες γνώσεις και να εφαρμόσει τις δεξιότητες επικοινωνίας που έλαβε μέσα από το σεμινάριο μέσα από παιχνίδια ρόλων (role play) και άλλες βιωματικές τεχνικές που προέρχονται από τις θεραπείες τέχνης, την Παιγνιοθεραπεία και Δραματοθεραπεία. Μέσα από τα εργαλεία που θα χρησιμοποιήσουμε στο βιωματικό μέρος θα δοθεί έμφαση στο κάθε άτομο ξεχωριστά και στην προτεραιότητά του να είναι και να νιώθει σημαντικό και να μπορεί να καλλιεργεί υγιείς και ισότιμες σχέσεις με τους άλλους. Το σεμινάριο απευθύνεται στο ευρύ κοινό και προτείνεται οι συμμετέχοντες να φορούν άνετα ρούχα και να έχουν ένα ζευγάρι καλτσάκια.   

Οι ημερομηνίες για τα mini workshops ανακοινώνονται στα κοινωνικά δίκτυα και στη σελίδα της Ομάδας. 

Κοινοποίηση:

Παρόμοια άρθρα

Τι είναι η Παιγνιοθεραπεία

H Παιγνιοθεραπεία ξεκίνησε στη Μεγάλη Βρετανία και την Αυστρία, κατά την περίοδο 1920-30 όπου και άκμασε, μέσα στους κόλπους της ψυχανάλυσης ως μία θεραπευτική μέθοδος για τα παιδιά.   Αργότερα, τη σκυτάλη ανέλαβε η Virginia Axline (1947), αρχικά μαθήτρια και στη συνέχεια συνάδελφος του Carl Rogers, ο οποίος έθεσε τις αρχές της προσωποκεντρικής θεραπείας, η […]

...

Χαρακτηριστικά γνωρίσματα του παιδιού με ΔΕΠ-Υ και η διάκρισή του από το ζωηρό παιδί

Η αυξημένη κινητικότητα και η ενεργητικότητα είναι χαρακτηριστικά των παιδιών, ιδιαίτερα αυτών της προσχολικής ηλικίας, τα οποία βρίσκονται σε μια διαδικασία εξερεύνησης του περιβάλλοντος και μια διαρκή αναζήτηση νέων ερεθισμάτων. Η φυσιολογική αυτή αυξημένη κινητικότητα, η οποία είναι εξάλλου απαραίτητη για την ομαλή τους ανάπτυξη, καθώς συντελεί στην απόκτηση κοινωνικών και άλλων εμπειριών, παρατηρείται στην […]

...

Χτίζοντας την αυτοεκτίμηση του παιδιού

Πόση και ποια σημασία μπορεί να έχει αυτή η φράση για τον καθένα! Έχετε προσέξει πως όταν αισθάνεστε καλά με τον εαυτό σας, αλληλεπιδράτε και με τους άλλους με πιο επικοδομητικό τρόπο; Όταν όμως συμβαίνει το αντίθετο, τότε και οι άλλοι λαμβάνουν το μήνυμα πως δυσκολεύεστε να διαχειριστείτε πλευρές της ζωής σας με αποτέλεσμα οι […]

...